כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

על מה בנוי אתר אינטרנט מצליח? על לקוחות!
ומה הכי "מדבר" ללקוחות? בראש וראשונה – תוכן.
לעיצוב האתר יש אמנם אפקט ראשוני, אבל פה זה נגמר- הגולש לא ייתן לכם הזדמנות של יותר מכמה שניות נוספות לפני שיעבור לאתר המתחרה. ומה שישאיר אותו אצלכם יהיו מסרי המפתח שהעין שלו תקלוט, והמהירות שבה זה יקרה.

כתיבת תוכן איכותי לאינטרנט – היתרונות

הגולש נכנס אליכם לאתר כדי לבצע פעולה פרקטית, או כדי לקבל תשובות לשאלות. ככל שהתוכן שלכם ישרת את המטרות האלה ביעילות רבה יותר, כך יהיה האתר שלכם מצליח יותר.

מה נותן לכם תוכן איכותי?

רלוונטיות – לכתיבה באינטרנט יש כללים. באינטרנט, פחות זה יותר, ואין הכוונה למספר העמודים באתר, אלא לאופן הצגת התוכן בכל עמוד. סבלנותו של הגולש (בדרך כלל) שואפת לאפס, ואם התוכן שלכם לא מעניין, הוא לא יקרא אותו! חד וחלק. הכלל מספר אחד הוא להקפיד על מסרים ענייניים ותמציתיים, מחולקים לפסקאות נוחות לסריקה מהירה.
מיקוד הגולש- כותרות חכמות מאפשרות לגולש לנווט בתוך הדף במהירות, ולהגיע למקום שמעניין אותו. כותרת מעולה היא כותרת קצרה, שנותנת לקורא מידע על תוכן הטקסט שלפניו. סיסמאות מתוחכמות לא יישרתו כאן את המטרה. לצורך העניין, האינטרנט הוא ספריית ענק, והכותרות הן האמצעי של הגולש להבין שמצא מה שחיפש.

יצירת אמינות – לגולש אין שום דרך לדעת מי עומד מאחורי אתר האינטרנט. מה שמעיד עליכם, ואפילו יוצר את המוניטין שלכם, הם תכני האתר והאופן שבו הם מנוסחים. טקסט המנוסח ברשלנות, ללא עריכה, ועם שגיאות כתיב, יעיד על חוסר מקצועיות, והציון שתקבלו מהגולש יהיה… לא עובר.

קידום במנועי החיפוש- אופטימיזציה של תוכן תורמת לאופטימיזציה גם במנועי החיפוש. איך זה עובד? כאשר הטקסט שלכם רלוונטי עבור הגולש, משולבות בו באופן "טבעי" מילות המפתח שמעניינות אותו, אותן מילים שיקליד כאשר הוא מבצע חיפוש באינטרנט. במילים אחרות- מנועי החיפוש "יזהו" בטקסט שלכם את מילות המפתח, ויציגו אתכם בתוצאות החיפוש.

העברת מסר שיווקי – לכל עסק, יתרון תחרותי משלו. מה עושה אתכם אחרים? למה כדאי לבחור בכם? הטקסט שלכם צריך לתת את התשובה.
נמחיש עם דוגמא – נניח שגם בכם אחז החשק לצאת בריקוד, ואתם מחפשים סלון לריקודים סלוניים. כל "רקדן" מתחיל ישים דגש על משהו אחר- לאחד הכי חשוב צוות המורים, לאחר הגודל והנוחות של הסטודיו, לשלישי- היצע השיעורים, ולרביעי – המחיר.

איפה אתם עשויים לפקשש? אם לא תציגו את היתרון שלכם באופן בולט ובהיר, ובמיקום מרכזי באתר. בדוגמא שבחרנו, אם צוות המורים כולל סלבריטי שכולם מכירים, זהו יתרון משמעותי שכדאי לציין באופן שהגולש לא יוכל לפספס!

חשיבות כתיבת התכנים בשלב בניית האתר

תוכן האתר שאתם משקיעים בהקמתו הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם.
באינטרנט- "התוכן הוא מלך!" ; האתר שאתם מעצבים הוא תפאורה לתוכן שאתם מציגים, ולא להיפך.
ללא מסרים שיווקיים המנוסחים בחוכמה ובדייקנות, לא תפיקו מהאתר שלכם תועלת פרקטית.
כותב תכנים מקצועי לא יסתפק בסקירה העסקית שתתנו לו, אלא יתייחס לטקסטים מנקודת ראות הגולש, ויפעיל חשיבה שיווקית כדי לבנות תכנים שיקפיצו לעין את היתרונות שלכם.

שיתוף פעולה בין כותב התכנים לחברת בניית האתרים יבטיח שבאתר יוצגו כל דפי התוכן הרלוונטיים, שהמסרים שלכם יעברו, ובשורה התחתונה- שאתר האינטרנט שלכם ישיג תוצאות.

המלצות הכותב שלנו

קידום חברת קייטרינג הד שף

קידום אורגני חברת קייטרינג הד שף חברתנו, Webxp, מקדמת את האתר של חברת הקייטרינג המובילה קייטרינג הד שף. חברת קייטרינג הד שף פועלת בתחום הקייטרינג כבר למעלה

קבל חינם ניתוח מקצועי של מצב האתר שלך!